سوار کردن تا سوار شدن بر کامپیوتر!

بسیارى در مورد سوار کردن کامپیوتر و یا خرید یک کامپیوتر آماده سر دوراهى قرار دارند.

آنها مى‌دانند که اگر خودشان سیستم را سوار کنند از مزایاى بسیارى برخوردار خواهند شد، اما اگر این عمل با شکست مواجه شود، تمام هزینه و تلاشى که براى مونتا‌ژ کامپیوتر صرف کرده‌اند به هدر مى‌رود.

ادامه مطلب ...

فن‌های کامپیوترمان را چطور تمیز کنیم؟

همیشه سئوالاتی پرسیده می‌شود که فن کامپیوترم زیاد سر و صدا می‌کند یا اینکه چگونه می‌توانم صدای فن را کمتر کنم؟ قبل از هر چیز اولین نکته اینکه وقتی فن شروع کند به ایجاد صدای اضافی معنی‌اش این نیست که دچار اشکال شده است و بایستی تعویض شود. پائین آمدن دور فن و عدم توانائیش در خنک کردن بخش مربوط به آن، یک مبحث است و کثیف بودن فن و گرد و خاک گرفتنش بحث دیگری. ادامه مطلب ...

حفاظت در برابر ESD

 حـتماً برای شما نیز اتفاق افتاده است در حالیکه روی فـرش اتاق راه می‌رویـد، به یـخچال می‌رسـید و در لـحظه‌ای که یک دست شما با درب یخچال تماس پیدا می‌کند، احساس برق گرفتگی در شما رخ می‌دهد

ادامه مطلب ...

یجاد محدودیت زمانی برای کار با ویندوز XP

ترفند ویندوز ممکن است به مانند بسیاری از افراد شما نیز از یک سیستم چند کاربر استفاده میکنید. به این معنا که علاوه بر شما ، افراد دیگری هم یوزر جداگانه ای بر روی ویندوز XP دارند و با آن به سیستم لوگین میکنند. در صورتی که شما کاربر Admin باشید ممکن است دوست داشته باشید محدودیت زمانی خاصی را برای استفاده هر کاربر از ویندوز در نظر بگیرید.
ادامه مطلب ...

ده دلیل مهم برای خریداری و نصب "ویندوز ویستا"

3 اسفند 1384 - با نزدیک شدن زمان عرضه نهایی سیتم‌عامل جدید شرکت "مایکروسافت" در پاییز آینده با نام "ویندوز ویستا"، بسیاری کارشناسان رایانه‌ای عقیده دارند ویژگی‌های مثبت و قابلیتهای گسترده این سیستم‌عامل دلیل خوبی برای جایگزین کردن نسخه‌های قدیمی‌تر "ویندوز" با "ویندوز ویستا" است.
ادامه مطلب ...